Акрэдытацыя 2016 Вярнуцца да спісу

Паважаныя прадстаўнікі сродкаў масавай інфармацыі!

Для атрымання акрэдытацыі на матчы нашага клуба, просім вас даць афіцыйны ліст ад рэдакцыі, завераны пячаткай і подпісам галоўнага рэдактара або кіраўніка. У гэтым лісце неабходна ўказаць наступныя дадзеныя:

- поўная назва СМІ, яго заснавальніка або выдаўца, паштовы адрас, нумары кантактных тэлефонаў рэдакцыі, адрас электроннай пошты;
- тыраж (для друкаваных выданняў);
- мрозвішча, імя і імя па бацьку журналіста, займаемая пасада, нумары працоўнага і мабільнага тэлефонаў, факса, працоўны і асабісты адрас электроннай пошты, яго фота (памерам не менш 3х4 см у дазволе 300 dpi) у электронным выглядзе (фарматы: JPG, JPEG, TIFF, BMP).

Для тых выданняў, якія былі акрэдытаваныя ў сезоне 2015 года, дастаткова будзе прадаставіць спіс журналістаў і дадзеныя толькі па новых прадстаўнікам, якія ў мінулым сезоне не працавалі на матчах нашага клуба.

Заяўкі, альбо дадзеныя па новым журналістам, неабходна даслаць па электроннай пошце press@fcneman.by да 31 сакавіка ўключна.

УВАГА: журналісты, па якіх СМІ не прадаставіць разам з заяўкай іх фота, да акрэдытацыі дапушчаныя не будуць!

Пра дату і час выдачы акрэдытацыйных дакументаў будзе паведамлена дадаткова.

Квоты на атрыманне акрэдытацыі

1. Спартыўныя выданні (друкаваныя) - 4 чалавекі (уключаючы фотакарэспандэнта).
2. Спартыўныя інтэрнэт-выданні - 2 чалавекі (уключаючы фотакарэспандэнта).
3. Грамадска-палітычныя выданні - 2 чалавекі (уключаючы фотакарэспандэнта).
4. Інфармацыйныя агенцтвы - 2 чалавекі (уключаючы фотакарэспандэнта).
5. ТБ каналы - 3 чалавекі (уключаючы аператара).
6. Радыёстанцыі - 1 чалавек

Адмова ў акрэдытацыі / пазбаўленне акрэдытацыі

Прэс-служба ФК «Нёман» пакідае за сабой права адмовы ў акрэдытацыі:

  • пры звальненні журналіста (у гэтым выпадку СМІ мае права акрэдытаваць іншага журналіста);
  • у выпадку распаўсюду не адпаведных рэчаіснасці звестак, якія прычынілі арганізацыі шкоду або ўшчамляюць правы і законныя інтарэсы яе работнікаў;
  • при прекращении деятельности средства массовой информации;
  • у іншых выпадках (матываваная адмова).